Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2013 23:59 - Cardio-размишления
Автор: ddiaries Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7032 Коментари: 8 Гласове:
16

Последна промяна: 08.03.2013 01:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Мъж с мускули или без..
С красиви очи или с красива усмивка..
Скучен или нестабилен..
Инатлив или без мнение..
Рязък или прекалено чувствителен..
Властен или слабохарактерен...
Студен или сладникав..
Хиперамбициозен или безволев..
Самовлюбен или комплексиран...
Разхвърлян или педант..
Стриктен или разсеян
С дебел... или с дълъг..

???
Едно искам да ви кажа- НЯМА УГОДИЯ! Писна ми от несъвършени мъже!
..........
 
Но знаете ли къде е драмата? Че това няма нищо общо с факта Той какъв е. Обади ли се химията всички преценки отиват в контейнерите за разделно събиране.

Чувствам се нещастна понякога. В телефона си имам номера на  точно 10-ма мъже, които чакат да им звънна. Преследват ме, говорят ми, канят ме тук и там. Всеки си е натиснал бутона AVAILABLE и яко свети в зелено.Аз категорично съм заела статуса "Invisible" и само седя и го мисля...и к"во го мисля?!
Никак не ми пука...за никого..
Не виждам от НИКЪДЕ възможност Нещо да се появи, да бръкне в сърцето ми и да забърза ритъма му.Такава съм мърда...И не, че последния път, когато на пътя ми се изпречи един такъв "кардиолог" се държах по-живо!
Тогава пак не се обаждах.
Беше ме страх да не хлътна прекалено много, което така или иначе в последствие стана...

Да- НЯМА УГОДИЯ!
Писна ми.....
да съм толкова шибано несъвършена.







image








Гласувай:
16



1. tutankhamon661 - ddiaries
07.03.2013 13:16

Винаги съм се учудвал, когато хората изграждат някакви представи и очакват нещо определено, след като същото става на пух и прах, щом му дойде времето. Стига се и до комични ситуации, понеже той/тя "бе, става, ама не е точно, както си представях". И отминава.

Неприятно е да чакаш. Затова аз никога не чакам.

цитирай
2. nuk - снимката
07.03.2013 15:11
е много добра :):)
цитирай
3. myonlink - :)
07.03.2013 22:45
+1 :)
цитирай
4. ddiaries - tutane
08.03.2013 14:26
tutankhamon661 написа:

Винаги съм се учудвал, когато хората изграждат някакви представи и очакват нещо определено, след като същото става на пух и прах, щом му дойде времето. Стига се и до комични ситуации, понеже той/тя "бе, става, ама не е точно, както си представях". И отминава.

Неприятно е да чакаш. Затова аз никога не чакам.



Mразя да чакам. Но напоследък просто нямам сили да предприема каквото и да е.
цитирай
5. ddiaries - снимката ли?
08.03.2013 14:29
nuk написа:
е много добра :):)


изразява някаква, монотонност, тъга...момичето сякаш сваля крилата си- няма сили за полет. и остава сама със себе си.
до пролетта.
цитирай
6. bnight - в крайна сметка накрая срещаме н...
08.03.2013 18:42
в крайна сметка накрая срещаме несъвършеният за да разберем че е съвършеният за нас ! Не го мисли толкова а познавайки те пролетта е любимият ти сезон ! Още малко остана и край на тази зимна меланхолия ! Честит 8-ми март с пожелания все повече да се чувстваш жена дори мъжът да е несъвршен !
цитирай
7. ddiaries - Здрасти Би-найт! Липсваше ми!
11.03.2013 10:53
Здрасти Би-найт! Липсваше ми!
цитирай
8. bnight - Здрасти Би-найт! Липсваше ми! ...
12.03.2013 13:55
ddiaries написа:
Здрасти Би-найт! Липсваше ми!


И ти на мен ! Не спирай да пишеш Ди !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ddiaries
Категория: Лични дневници
Прочетен: 630540
Постинги: 96
Коментари: 1746
Гласове: 3052
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930